26 Μαΐου 2007

Με απολυτη ειλικρινια:

Τιμή μου που η Σοφία μου ζήτησε να απαντήσω στις παρακάτω ερωτήσεις. Το έκανα με χαρά και, πιστεύω, με απόλυτη ειλικρίνια.

1. Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Οι στιγμές που περνάω πολύ καλά.

2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Ο γιός μου που φωνάζει ευκρινέστατα "μαμά", η μυρωδιά του καφέ που μου φέρνει στο κρεββάτι ο άντρας μου και το αίσθημα ότι χόρτασα ύπνο.

3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Διαβάζοντας το βιβλίο του Κλάρκσον και με μια ατάκα της αδελφής μου, η οποία έχει χιούμορ-ξυράφι, πριν από λίγες ημέρες.

4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Ο εγωισμός.

5. Το βασικό ελάττωμά σας;
Ο εγωισμός.

6. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Στα δικά μου.

7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Με τον Αντώνιο (της Κλεοπάτρας).

8. Ποιοί είναι οι ήρωές σας σήμερα;
Ο George Smiley. o Rupert Campbell-Black. o Κριστόφ Βαζέχα και η Κατερίνα Δεδούση.

9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Στη Βιέννη με αυτοκίνητο, στη Μήλο με καράβι, στο Λονδίνο με αεροπλάνο, για ψώνια με τα πόδια.

10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
John Le Carre, Norman Davies, Henrik Sienkiewicz, Antony Beevor, Stephen King, J.R. Tolkien και η ανεπανάληπτη Jilly Cooper!

11. Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Πώς λέγεται με μια λέξη το να είσαι έξυπνος, με χιούμορ, γοητευτικός, τρυφερός, ειλικρινής, σέξι, πλούσιος, επιτυχημένος, και να μ' αγαπάς; Ε... αυτό.

12. … και σε μια γυναίκα;
Την εξυπνάδα.

13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Ο Δημήτρης Κοργιαλάς, ο Mark Knopfler και ο Van Morisson.

14. Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
"Πότε θα κάνει ξαστεριά".

15. Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
Οι "Δοκιμές" του Γ. Σεφέρη.

16. Η ταινία που σας σημάδεψε;
Το "Καγκεμούσα, η Σκιά του πολεμιστή" του Ακ. Κουροσάβα και όλες οι ταινίες του James Bond.

17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Το Adobe Photoshop.

18. Το αγαπημένο σας χρώμα;
Το πράσινο του Παναθηναϊκού.

19. Ποιά θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Ότι δεν έχω τρελαθεί ακόμα.

20. Το αγαπημένο σας ποτό;
Ballantines με Coca Cola σε χαμηλό ποτήρι, με δύο πάγους, χειμώνα καλοκαίρι.

21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Που δεν είμαι, ως χαρακτήρας, πιο αδίστακτη.

22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ’ όλα;
Τη free jazz, τα ρεβύθια, τον Ανδρέα Μικρούτσικο, τους ηθικολόγους και τους αγενείς.

23. Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Να είμαι ξαπλωμένη στην τελευταία αριστερά (όπως κοιτάς τη θάλασσα) ξαπλώστρα, στη δεύτερη σειρά, στις ξαπλώστρες που είναι μπροστά από το ΜΕΡΑ στον Περίβολο της Σαντορίνης, να πίνω καφέ φίλτρου, ζεστό, γλυκό, με γάλα, να παρατηρώ τους ανθρώπους γύρω μου και να κάνω σχόλια κοινωνικού χαρακτήρα...

24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Ο θάνατος.

25. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Όταν με βολεύει και όταν δεν θέλω να αντιμετωπίσω τις συνέπειες του να πω την αλήθεια.

26. Ποιο είναι το μότο σας;
"Θα δείξει..."

27. Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Θα επιθυμούσα να μην πεθάνω. Είναι στις options;

28. Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Την εξάδα του λότο στο επόμενο πενταπλό τζακπότ. Και το τηλέφωνό του.

29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Εσείς από όλα τα παραπάνω, τι καταλαβαίνετε;




3 σχόλια:

Klearchos είπε...

Όλα καλά, αλλά πράσινο του Παναθηναϊκού; Χρώμα είναι αυτό; λολ

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

"Πώς λέγεται με μια λέξη το να είσαι έξυπνος, με χιούμορ, γοητευτικός, τρυφερός, ειλικρινής, σέξι, πλούσιος, επιτυχημένος, και να μ' αγαπάς;"

Σπύρος Σεραφείμ!
Υ.Γ.: Σ' αγαπάω πολύ για τα απίστευτα κείμενα που γράφεις...
καλώς σε βρήκα!

Σοφία είπε...

Ευχαριστώ πολύ που αποδέχτηκες την πρόσκλησή μου :-)